Nu faller löv, det blåser på, det börjar om.


Så var det söndag igen. Känns tungt, minst sagt tungt. Skola imorgon lockar inte alls. Men som tur är har vi inte så många lektioner och det är ju alltid skönt.
Dagen började med att jag gjorde frukost och satte mig framför min television - vilket jag fortsatte med hela förmiddagen. Men efter ett tag var det slut på det, för Elin och jag tog cyklarna och åkte på höstpicknick. Så började det regna och vi åkte hemåt igen. Men mina äventyr var inte slut där inte. Jag gick med mami till kyrkan och röstade i kyrkovalet, vuxet och PK som tusan. Så nu sitter jag här med en kopp té i handen och är jag relativt nöjd med min dag.










Kommentarer
Postat av: bygglovsmatte

fina tjejer!

2009-09-21 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback