I say I don’t love you, though it kills me. It’s a lie that sets you free.




Borstat tänderna, tagit på mig pyjamas och redo för sängen. Men Sitter lite fast vid datorn som vanligt. Lyssnar på James Blunt, väldigt otippat jag vet, men han är fin och mysig. Ska nog försöka slita mig snart ändå, kanske läsa lite i The Catcher in the Rye. Sannerligen en underbar bok!
Imorgon blir det till Linköping med Unni och Fippe. Men ingen töjning för min del tror jag. Nosen får läka ett tag till.
Har lust att skriva om så mycket mer, men om vad vet jag inte. Inget som jag kan skriva om känns relevant och mina innersta hemligheter håller jag till mig själv. Så jag antar att det här får räcka för idag, ikväll. MEN en sak till kan jag ju säga i alla fall; idag har september-temat börjat. Join or die!

Kommentarer
Postat av: panda

james blunt äger!!!!!!!!!!!1111

2009-09-02 @ 20:04:27
URL: http://pandawhore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback