Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick.



Idag har jag badat. I sjön den här gången. Tanken var att jag skulle ut och motionera lite, men eftersom det såg så skönt ut i vattnet tog jag av mig kläderna och sprang i. Det var jätteskönt, så jag ska nog bada imorgon med.
Men nu ska jag gå och göra té och sen se klart the girl next door som jag började se nyss. Än så länge relativt bra. Jag menar Emile Hirsch är ju med!
Såg också att det snart är höst på riktigt och det här var mitt 100:e inlägg.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha, tror att det är den enda filmen som emile är med som är dålig!

2009-09-15 @ 21:54:15
Postat av: hanna

word, kajsa, word

2009-09-15 @ 23:27:23
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback