Maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak.



Jag har absolut inget att göra. I alla fall inget som jag har lust att göra. Möjligtvis äta, men det vill jag egentligen inte, inte än. Åh, vad jobbigt det är när man känner sig såhär! När jag var lite brukade jag göra "ifall-du-inte-har-något-att-göra-listor", där jag skrev upp lite random göromål, för just sånna här tillfällen. En sådan skulle verkligen sitta fint nu. Få lite alternativ. Om jag hade pengar skulle det finnas massor jag kunde göra, till exempel åka till Linköping och töja nosen och öronen, färga håret, köpa lite nya kläder, köpa tyg så jag kan sy saker, ta körkort... Pengar och materiella ting gör mig lycklig! Hjälper inte heller att man har en sån där jobbig känsla i kroppen. En känsla som jag inte förstår mig på och troligen heller aldrig kommer göra.

Kommentarer
Postat av: ida snygg

har exakt samma tankar och känslor:*

2009-09-22 @ 20:11:48
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback