Well, yes I want it back. Yes, I want you back.



Många inlägg idag minsann. Om de är läsvärda får någon annan avgöra. Har precis ätit upp nästan en halv påse med surcream & bearnaise chips. De var goda, jag gillar allt med bearnaise! Blev våldgästad av en Unni och en Filip idag med, mys på dom. Jag blev glad för det är inte allt för ofta som folk hälsa på mig i Borensberg.
Nu har jag i alla fall gjort klart min presentation om Heliga Maria tror jag. Kommer nog bli en hel del improvisation. Har bestämt mig för att Göteborg tyvärr inte blir av för min del. Jag ångrar det redan, var så länge sen jag såg Håkan. Jag får väl sitta hemma och titta på inspelade konserter eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Filip J

om nom på chipsen11!!!

det var ju trevligt med te och rollercoaster tycoon !

2009-09-15 @ 17:17:56
URL: http://godblesssunday.blogg.se/
Postat av: unni

rollercoaster var ju det trevligaste.. hehe

2009-09-15 @ 22:21:28
URL: http://threeseed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback