I think I like this city.

Jag är tillbaka från Stockholm och jag har med
mig lite tillskott till min garderob och så har jag 
också med mig en nyvunnen kärlek - Kenny
Starfighter. Varför har ingen sagt att det är så bra!?
Jag fick en annan glad nyhet under min vistelse i
huvudstaden, Ida har fått kattungar! inte Ida, men
hennes katt. Så jag ska nog åka iväg till Motala en
sväng och hälsa på de små liven. Annars är det bra,
jag är glad för våren, men lite sorg fanns allt i
hjärtat när jag åkte hemåt igen. men mest är det
nog rätt bra ändå faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ida2

haha "inte ida, men hennes katt" sötast är dem! and so are you...fnizzzz

2009-04-05 @ 22:20:33
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback