What it meant to me will eventually be a memory.


Mitt hår är döende. Det är ju lite jobbigt. Inget hårspray
har jag kvar heller och min lugg är mycket oangenäm.
Så jag tog ett beslut om att ha håret uppsatt tills det är
någorlunda fint igen, eller nåt. Första dagen i skolan efter
lovet med, var inget vidare. Jag vill ha mera lov va.
Ibland har jag lust att ta bort alla mina konton på internet.
Som bilddagbok, facebook och msn, så allt som är
verkligt faktiskt får en chans att vara verkligt. Det är så det
ligger till. Peppen är stor inför Siesta med. Ska bli roligt,
skojigt, ballt, lattjo, festligt, livat och underhållande.
Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: isabella

siesta kommer bli ungefär lika bra som det är roligt när ida kort säger oh ya

2009-04-18 @ 18:25:47
URL: http://listenloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback