Golden cage.

Just nu är det så fint utomhus. Det är kallt så det glittrar och inget äckligt slask. Snö på ett bra sätt helt enkelt. Idag är det ju Lucia med. Den har jag spenderat hos Kajsa där hon, jag och Jessica gjorde klart våran redovisning om Nordpolen. Sen tittade jag och Kajsa på en julkonsert i ca 10 min innan min buss gick.
Resten av helgen har i alla fall varit jättebra. I fredags firade vi Fille, som var mysigt och allt sånt. Lördag gick jag + fler på bio och såg 2012. Alla tycker den är dålig förutom jag och Ida. Vet inte riktigt vad det säger om oss... I alla fall, det beskriver min helg rätt bra tror jag. Nu ska jag nog sova, fast egentligen har jag lust att titta på Tonari No Totoro. Får väl göra det imorgon i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback