Everything is backwards now, like out there is the true world and in here is the dream.







Åh, vad jag tycker om victoria secret fashion show! Alla kläder är så snygga och alla modeller är så snygga. Jag ska nog sätta det som ett mål med mitt liv; att någon gång vara med där (i alla fall i publiken). Annars har det avrit en rätt jobbig dag, massa tjat och skit. Men igår var däremot en bättre dag, jag och Ida 2 var äntligen och kollade på Avatar. Den var helt galet bra, kan nästan inte beskriva. Kan bara säga att nu vill jag väldigt gärna vara blå, ca 4 meter lång, ha en svans och bo i ett träd på Pandora.
Och imorgon, om jag hinner, ska jag nog sammanfatta mitt år i bilder. Som alla andra redan gjort.


Kommentarer
Postat av: ida 2

älskaaaaa filmen<3

2009-12-30 @ 22:06:04
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback