I am the cosmos, I am the wind.

Dagen har tillbringats i Linköping med Kajsa. Först ett minst sagt knasigt, men dock relativt spännande studiebesök på Victory Bibelcenter och efter det en tur i stan för att kolla in mellandagsrean. Jag köpte lite grejer (ett smakprov på bild nummer deux) och jag fick Kajsa att köpa ett plagg som i alla fall liknar en klänning. Jag känner mig nöjd med det jag gjort. Nyårstemat är bestämt och det blir tydligen "lyx". Ska försöka göra mitt bästa eftersom jag efter lite dricka bäst lyckas med "white trash".




Kommentarer
Postat av: jessic

åhå fina strumpisar, puss!

2009-12-28 @ 00:10:52
Postat av: Kajsa

Halleluja!

2009-12-28 @ 14:33:40
Postat av: Anonym

hahah white trash är ungefär samma sak ;)

2009-12-28 @ 18:55:39
Postat av: elin

fina strumpbyxor!!!

och min lugg, är inte lång men inte heller så kort... precis över ögonbrynen. ska nog klippa lite till i den någon gång! haha

2009-12-28 @ 21:31:33
URL: http://hungryandalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback