I hate waiting and longing for you.

I helgen har jag hunnit med rätt mycket ändå; kollat på 3 mycket bra konserter (Bergmál, Kommun och makthaverskan), ätit julgodis, varit med om mitt livs roligaste taxiresa, fått komplimanger för mina nya strumpbyxor, tagit sönder mina nya strumpbyxor, och hittat på den officiella "pyssla-om-Ida2-dagen", och så lite till.
Idag har jag också längtat så otroligt mycket efter sommaren, fint väder och festival. Och just nu känns det som om nästa sommar kommer vara helt fantastisk. Vet inte riktigt varför jag känner så, men så kan det ju vara ibland. Tror jag ska sätta ihop en ny spellisat till min lilla Ipod här brevid också!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

känns som om jag bara har drömt den där taxiresan alltså <3

2009-12-06 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback