Look beneath the floorboards, for the secrets I have hid.



Fredagen vecka 51 blev lugn, väldigt lung. Åt pizza och kollade på film med min mami. Idag har det inte hänt så mycket mer egentligen. Jag har färgat håret. Fast jag har ju faktiskt fått en för tidig julklapp med, en Hultsfredsbiljett. Känns awesome, kan knappt vänta till sommar nu känner jag. Men nu är det som det är. Måste börja spara lite pengar snart också, så jag någon gång kan fixa den där tatueringen. Den skulle passa så bra på stället tror jag.
Känner att mina inlägg är aningen tråkigare när jag inte har några bilder med i. Så jag får nog försöka ta mer kort tror jag. Jo, så är det ju också så att Unni har bytt blogg, vilket betyder att jag ändrar mina länkar.


Kommentarer
Postat av: unni

cool tjej som länkar mig också! hihihihihihi

2009-12-20 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback