Behind me air's getting thin, but I'm trying. I'm breathing in.


Känns riktigt bra att åka till Hultsfred på måndag alltså. Känns riktigt bra med det mesta nu måste jag säga (bara för jag skrev det kommer allt bli skit). Idag har jag i alla fall varit mer eller mindre tvungen till att vara inomhus, jag har nämligen bränt mig massor. Som inte är någon vidare vacker syn! Men nu på kvällen vågade jag mig ut och vädrade + tränade på att sätta upp mitt tält tilsammans med Elin. Senare efter lite allmänt prat om festivaler och bajs gick vi och badade vid svarthäll. Det var skönt och jag älskar när det låter flöflöflö om vattnet. Det är allt härligt med sommar.



Magtröjan <3      

Kommentarer
Postat av: Filip Böööööörjhendahl

Id tap that from ze behind

2009-07-03 @ 00:06:21
URL: http://horizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback