Boy you can't pretend, you've got to be honest now.


Igår åkte jag hem till Ida, vi "myste till det" med choklad, annat godis och så lite popcorn. Vi såg Twilight två gånger på rad och försökte se på The naked mile. Vi hann också mysa lite med Unni som skuttade förbi ett tag. Idag var också tanken att jag skulle titta på hus i Linköping. För jag och min mamma kanske skulle ha flyttat till november. Men efter lite beräkningar och grejer så kom mamma fram till att det var bäst att vara kvar där vi är ett tag till. Så istället för husinspektion stannade jag kvar hos Ida ett tag till. Idag har vi solat och spelat badminton, dock utan någon vinnare. Men nu är jag alltså hemma igen och hade tänkt att jag skulle laga lite mat och sen försöka mig på att instalera Zoo tycoon. Pepp på det!
Jag har tänkt på en sak - jag tänker för mycket. Det är inte bra, inte bra alls. Saker blir ju ändå aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Zoo-tycoon <3

2009-07-23 @ 18:34:22
Postat av: vanillabear

rollercoaster är roligare!

2009-07-23 @ 22:32:56
Postat av: ida snygg

jag vann!

2009-07-24 @ 12:15:31
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback