As you struggle through the day, relief awaits you, friday’s not that far away.

Jag är förkyld och jag gillar läget. Jag får ligga i min underbart
sköna säng och bara sova och mysa hela dagen imorgon.
Så jag ska puffa till mitt täcke och mina kuddar, dricka varma
drycker och titta på massor med film. Åh, vad skönt det ska bli!
Jag ska beställa min Siestabiljett snart med.
Kanske på fredag tror jag. Det verkar som en bra grej att göra då.
Det slog mig nu att jag verkligen inte har mycket att skriva om.

Kommentarer
Postat av: vanillabear

du måste komma till skolan på torsdag chocolatbear! jag har en grej att visa dig hehehehe

2009-03-25 @ 16:45:03
URL: http://threeseed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback