Good times for a change.

Hur ska jag sammanfatta min födelsedag då? Jag vet inte
riktigt, men orden; mysigt,trevligt, gott och fint kommer i alla
fall nämnas. Allt började i alla fall med att jag fick en
ögonbindel, efter det slog jag upp ögonen på något helt
annat ställe. Där satt alla töserna, skrattandes och söta.
De bjöd mig på mat och rosévin. Jag kände mig mer
vuxen än någonsin!
Jag fick så fina presenter av mina fina vänner. Glad och rörd
var två av de kännslor jag använde mest om man säger så.
Efter det blev det lite tequilashots, martini asti och nån rap nu och då...
Sen hade vi valen gå ut på krogen "or you can steal stuff".
Vi valde alternativ nummer två. Ingen appeltini för mig den dagen alltså.
Men det hinns väl med antar jag!
Haha, men nu mer har vi några fina, välbehövliga ting till hultsfred.
Som föresten är nästa grej att peppa inför. Endast 122 dagar kvar.

Till sist vill jag bara vara sådär jättevuxen och ansvarstagande
och säga jättetack till mina vänner som gjorde min dag så
bra som den faktiskt var.
Nu ska jag freshen-up och sedan hoppa på buss 520. Det
ska bli pizza, öl och fotboll minsann! (mer troligt pizza, öl och
töntig-tjej-film)

Kommentarer
Postat av: unni

hoppas du hade en fin födelsedag trots kvällens slut! och hoppas du tyckte om din present också :*

2009-03-08 @ 13:43:30
URL: http://threeseed.blogspot.com
Postat av: jessica

PUSS!

Jag tyckte att Unnis present var jättejättefin! Jag fyller snart 19 kan du hälsa henne :)

2009-03-08 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback