I’m spending my days losing my mind.

Imorgon är det fredag gott folk! Ska bli så skönt med helg.
Inte för att det kommer bli så mycket vila, men ändå.
Imorgon är det "dags" för Ida- och Unni tid, på lördag
blir det skylten - moofish catfish med frun min.
På söndag så ska jag träffa lite släkt osv.
   Där har ni hela min helg.
Inte långt kvar till påsklov heller och påsklov means
Stockholm. Härlighet! Jag har längtat efter den staden.
För övrigt är jag bara lite allmänt irriterad på vintern,
och på att Arvika bokat Nine inch nails som troligen inte
kommer till någon festival jag ska på. sux

chocolatebear out.

Kommentarer
Postat av: vanillabear

men jag är ju vanillabear!

2009-03-12 @ 18:45:49
URL: http://threeseed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback