Something I can barely describe.

Ont i huvudet igen! Jag börjar bli lite trött på det. Undrar vad det kan bero på?
Jag har väl cancer, eller så behöver jag glasögon... Mest troligt cancer.
Jobbig situation! Jag har nog tagit en Ipren varje dag den här veckan och
den kommande veckan ser inte ljusare ut heller. När ska man få vila egentligen?

I lördags hade vi ju som sagt våran lilla "kill-kväll". Som visade att vi var nog inte
så manliga trots rapar, pizza och öl. Men det var ju värt ett försök, och trevligt var
det ju minsann! Gillar bilden också, alla ser så glada och uttrycksfulla ut (ironi).
Men nu ska jag sätta igång med den där svenskan och se om jag kan få ihop
ett litet CV så jag kanske kan få ett jobb. Det skulle inte sitta helt fel det heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback