Too much confusion.

Blev så glad när jag såg Hultfreds senaste bandsläpp!
The Sounds, som var så länge sen jag såg och White
Lies men inte att glömma klaxons heller. Det börjar
arta sig för hultsfred minsann! Men jag tycker fortfarande
att det är lite saftigt med 4 festivaldagar, men äsch
säger jag. Det kommer man nog klara av galant.
Även denna dag var jag på Med eller Utan, fast den
här gången med min gamla vän Ida Hb.
Vi åt mat och kladdkaka och hade det allmänt
mysigt. Så där tjänade vi allt lite vuxenpoäng!
Sen var det innebandy för Idas del, så
jag pallrade mig hem och nu sitter jag här.
Studiedagen är snart över och nu ska jag duscha.
Känns som om det kan behövas just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback