When in trouble, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Vila my ass - Jag är på topp. Jag har varit så fruktansvärt produktiv idag.
Jag har städat mitt rum, rystat mina mattor och dammat av hela min bokhylla.
Men more to come. Jag ska minsann inte sluta nu.
Men snoret har runnit dock och min andning inte varit den bästa.
Mitt ibland allt skit i bokhyllan så hittade jag även alla gamla
brev jag har fått av Ida. Så de senaste 30 minuter har jag bara läst.
Här är ett av breven, enjoy:

Tja din lilla skit!
Just kiding with you...
Hur ä de me dig då?
Me mig ä de asbra...Jag mår bra alltså :)
O.C är så jävlabra...Igen...Jag har sagt det några gånger.
Här är min lista på snygga killar: (ser typ ut som din)

1. ORLANDO BLOOM =)
2. vet int, har kanske kommit på det i next brev.
3. David (Angel) / Benjamin Mcenzy
4. Jhonny Depp
5. Brad Pitt / David Beckham

Det får duga så länge.
Jag håller med...URKRAINA var inte bra, kanske lite fart i låten men men.
Jag är asnervis för provet i mörn. FY FAN, vad dåligt det kommer gå för mig.
Din sida på skunk var ju jättefin! :) Helt otroligt att du gjort den själv..:)
JAG VILL HA EN KILLE FÖR FAN!!!! Jag blir galen...
Nej nu måste jag natta mig!
Sov gött för det ska jag.
Puss och kram ÄgGgEt!

Haha, oj vad söt hon är! Jag skulle lägga ut ca 15 till, men det
får vänta till någon annan dag.
Kvällen kommer spenderas framför min kära tv eftersom 
Fråga Olle och Girls of the playboy mansion börjar = weooe

             

Kommentarer
Postat av: H

hhaha. ägget. det var fint

2009-03-25 @ 16:41:20
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/
Postat av: ida2

HAHAHA, dags att lägga ut nåt av dina brev också:P

2009-03-25 @ 20:24:02
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback