In the cold light of morning.

Imorgon, ja då är det Siesta som gäller. Resan börjar klockan 11 i Borensberg och
fortsätter sen genom halva Sverige tills vi äntligen kommer fram till Hässleholm.
Jag har fjärilar i magen och känner mig sjukt peppad, trots besked om regn på
åtminstonde torsdag. Men jag har packat ner min röda regnjacka som varit med
så många gånger förr och skyddat mig från vind ocg regn. Stort plus till den där.
Jag ska förhoppningsvis skriva klart min diskussion om Ghana och dess framtid.
Har ingen koncentration över till det egentligen så resultatet kommer vara dåligt.
Mer än dåligt tippar jag på. Men jag menar oddsen att jag tänker på det de närmaste
fem dagarna är inte så stora precis. Oh, vad trevligt det ska bli, till och med
bajamajor verkar lite lockande just nu.
Så som ett litet avslut för denna vecka, ha det bäst, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback