So for tonight I'll stay here with you, but when the sun hits your eyes through your window, there'll be nothing you can do.




Igår var jag och klippte mig lite hos Unnis mami. Klippte till min halfcut och
resten av håret såklart. Så nu har jag långt hår igen minsann... I like it.
Idag så har jag och ida ätit glass, vi fick besök av två änder. De var fina
de också. Snart är det Siesta och det ska bli så kuuul. På fredag ska jag
och Elin köpa tält och lite smått och gott. Och på lördag är det ju Skansros
på skylten med. Skönt att sluta skolan för veckan imorgn med!
Woosch - jag har så mycket att skriva om så jag tror det inte själv ens.

Kommentarer
Postat av: ida2

det vart nice, dude!

2009-05-22 @ 11:38:12
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback