Jag hoppas att du inte har det bra, jag vill att du ligger vaken som jag.



Vet inte varför men på något sätt känner jag mig yngre. Känner mig lite som 17 år, eller kanske 16. Har inte utnyttjat några av de fördelar man får när man är 18 på länge. Jag menar i fredags dissade vi till och med öl för hallonsoda. Men det var ju mysigt i alla fall.
Igår åkte jag in till Ida 2 och vi åt popcorn, chips och choklad. Vi såg även på ungefär 13 tv-program/filmer, inklusive porrfilm. Så gick vi och la oss runt tre kanske. Denna dag spenderade vi med att färga Ida 2s hår och inte så mkt mer. Men nu ska jag duscha och imorgon ska jag på elevråd, PPP!

Kommentarer
Postat av: ida snygg

"take me like a piece of meat" ooooooooooh mmmmyyyyyyy goooooooooodddd!

2009-11-15 @ 22:03:22
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback