So tell me when you hear my heart stop, there's a possibility I wouldn't know.





Har mycket på axlarna just nu. Mycket att tänka på, mycket att göra. Jag hinner ju inte med! Usch vad jobbigt det här blev nu då. Egentligen skulle jag nog hinna med alla måsten, men problemet är att jag inte har någon som helst ork i min kropp. Jag vill bara sluta tänka och sluta bry mig för en liten stund, just nu verkar det omöjligt.
Halloween har varit trevligt/mysigt. Fest hos Elin i fredags och igår gick vi ut. Så relativt lyckat tycker jag det var.
Jag är hungrig. Mamma ska göra tacos till mig i alla fall, det är ju gott.






20 oktober - När jag, Elin, Oscar och Beccis hade Erik Hassle-disco i bilen. It was awesome!




19 oktober - ett litet "hejdå-fika" med Hannes, Ida, Unni och Filip den äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback