They say you can’t judge a man until you’ve walked a mile in his shoes, so I stole your shoes. And I still won’t consider you a friend.







Verkar som om mina överskrifter bara blir längre och längre. Lite för långa kanske. Något jag får tänka på i framtiden haha. Men i alla fall, här sitter jag och lyssnar på Jens Lekman. Men dom som har koll på läget har väl redan klurat ut det antar jag.
Ibland stör jag mig så väldigt mycket på saker. Som att jag inte kan spela café world hemma eller att verkligen alla mina kontakter på msn är "upptagna". Åh, borde ta och göra något åt det på något sätt. Frågan är hur? Det ska jag fundera ut någon dag, men ikväll ska jag nog rosta mackor, göra lite té och titta på Helens små underverk, som föresten redan har börjat!
Jo, föresten; Vad är Vibeke för namn?! Jag menar inte att det är fult, utan att jag aldrig i hela mitt liv hört om någon som heter Vibeke. Jag vet inte ens hur man uttalar det rätt tror jag. Hmm galet, men jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: elin

vibeke kanske blir ett syskon till jutta?

2009-11-17 @ 17:21:59
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: ida

mycket möjligt! Jag skulle verkligen kunna leva med Jutta, Jörn, Vibeke och Jesiah

2009-11-17 @ 17:24:12
URL: http://teethmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback