Trust me baby, we've already danced tonight.



Idag började jag skolan 8:00 och slutade skolan 9:50. Det är en rätt lagom lång skoldag tycker jag! För att fördriva tiden till min buss gick så åkte jag och Jessica in till stan. Jag handlade ett par riktigt sköna strumpbyxor och ett gosigt linne. Sen åkte jag hem och kollade på transamerica och sen somnade jag och Abba i soffan, sov i pricip resten av dagen. Så nu är jag ju relativt pigg! Funderar på att kanske sy om en skjorta, eller måla lite... Just nu är det ankare jag målar. Ankare och rosor. 
Fast egentligen borde jag skriva lite på mitt tal. Hmm, vilket dilemma.





Kommentarer
Postat av: unni

mysig dag du ida! älskar ankare, får bli det jag ska tatuera in efter mina fåglar hihihiiihihihihihihihi

2009-11-04 @ 20:28:02
URL: http://threeseed.blogspot.com
Postat av: ida snygg

kom och bo hos mig och måla hos mig! jag är ensam!

2009-11-04 @ 20:54:47
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback