Now it's time for changing and cleansing everything.



Idag blev det till att baka igen när jag kom hem från skolan, men idag orkade jag inte vara lika innovativ som jag brukar, utan idag var jag aningen mainstream och gjorde; en vanlig kladdkaka. Fast till mitt försvar så var det i en rätt udda form. Kul händelserik dag och så, verkligen. Känner att de flesta dagarna är rätt händelselösa nu, mest vardagar. Jag är uttråkad, understimulerad! Ingen musik verkar hjälpa för den sinnestämningen heller. Vad ska man göra då?
Men har nog klurat ut vad jag ska ha som projektarbete med... Det känns skönt.

Kommentarer
Postat av: unni

känner likadant! man borde göra något åt de här trista vardagarna

2009-10-06 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback