It's getting colder, starting to freeze.


Jag är rastlös! Vet inte riktigt vad jag ska göra för att fixa det. Känner för att göra massa saker, men kommer inte riktigt igång. Men jag har faktiskt laddat ner mallen till projektarbetet och börjar redigera lite. Känns produktivt! Nu är jag mest inne på att kanske börja packa lite. Jag åker ju faktiskt på tisdag. Peppad är jag. Ska bli så skönt att komma bort lite, till solen och värmen. Resten struntar jag i. Bara det är sol och varmt.
Man kanske ska sy något? Nej, det har jag inte tålamod för. Det får nog bli att börja med packandet...

Fin bild från i sommras (verkligen älskar dubbelhakorna!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

håhå :)

2009-10-18 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback