att se som i slow-motion.



Så var en till helg i princip slut. Och inte heller den här helgen har jag fått sova hur länge jag vill på morgonen. Det stör mig lite såhär på söndagskvällen faktiskt. Jag borde också kolla över naturkunskapen, men det stör mig ännu mer, så det blir nog inget. Men helgen har varit bra ändå, i fredags var jag hos Ida och vi hade det mysigt som vanligt. Lördag spenderades i Linköping tillsammans med Kajsa för att hitta studentklänning åt henne, vilket lyckades. Sen åkte Kajsa hem och jag gick då och fikade jag med Anna en stund. På kvällen var det klassfest, som blev relativt lyckad ändå. Vilket lämnar idag, då jag bara jobbat hos pappa.

Är 19 år och kan fortfarande inte måla naglarna utan att måla utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback