glöm allt jag sa, jag mår bra.

Är aningen rastlös idag. Tror att jag egentligen är trött, men det har liksom övergått till någon sorts rastlöshet och enbart adrenalin. Imorgon har jag kanske ett förhör om betydelsefulla personer inom religionerna. Vilket jag verkligen behöver träna på, men åh vad tråkigt det är att lära sig saker just nu! Jag skulle helst av allt vilja sova hela dagen och äta massa massa mat med massa massa salt och fett. Men på fredag är det valborg, då jag planerar att dricka massor och på så vis få äta allt det där dagen efter... Fick även besked om antagningsprov till ljudteknik idag med. Blir i Stockholm den 14 maj, klockan 13.00. Står i brevet att jag ska ta med miniräknare... Bådar inte gott.

Vill inte ha lugg längre! varför kan inte hår på huvudet växa fortare?

Kommentarer
Postat av: ida2

haha vi fick samma tid och ställe iallafall!

2010-04-26 @ 21:25:18
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback