no, this light is too bright.

Idag var ingen vidare dag i skolan, det resulterade i att jag skippade sista lektionen och drog hem till min balkong i stället. Där lade jag mig i bikini på en filt och somnade nästan direkt. It was awesome! Men sedan blev jag ju självklart lite trött och kollade lite på TV och då kom också mamma hem med pizza till mig, vilket gjorde mig ännu mer trött när den var uppäten. Så nu sitter jag här och försöker göra en redovisning om Bo Widergren till filmkunskapen och en bokrecenssion till naturkunskapen. Vilket inte går sådär jättebra.
Snart ger jag upp, slutar skolan, blir prostituerad och lyckas riktigt bra. Men för nu, får té duga som tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback