sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.



Ont i min handled har jag idag. Kan vara för att jag spenderat dagen med att knippsa sly och såga ner träd i pappas trädgård. Men jag fick i alla fall lite pengar för det - vilket är mer än bra just nu. Igår, lördag, var jag, Elin, Kajsa, Jessica och Mathilda i Gränna och var mysiga men också mycket kulturella. Där vi firade att Jessica äntligen blivit 20 år. Det var en väldigt fin, mysig och rolig dag, trots svårparkerade torg och sittplatsdispyter.
Annars? Är det relativt bra. Men skulle, för en gång skull i mitt liv, kunna vara hundra procent säker på saker och ting.


Kommentarer
Postat av: unni

har du blekt håret?

2010-04-19 @ 18:07:32
URL: http://svefn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback