think I want you still, but it may be pills at work.

Jag började tänka på en sak precis nu. Egentligen en ganska ointressant sak, men det brukar mest vara ointressanta saker jag tänker på. Jag säger så mycket. Jag menar saker som vid tidpunkten är något jag verkliglen tycks stå för, men efter en tid så är mina åsikter helt annorlunda. Jag ska ge er några exempel.

Exempel 1 - Runt åren 2004, 2005 tyckte jag att den bästa "frisyren" som fanns var något i stil med blont slingat hår som man med handen drog bakåt längs huvudet på ett smått stekigt sätt.

Exempel 2 - Vid samma årtal som ovan tyckte jag också att de bästa byxorna man kunde äga var ett par crocker originals.

Exempel 3 - Som många av mina närmare vänner knappt kunnat undgå, tyckte jag också för inte så länge sedan att bloggar och bloggskrivning inte var någonting för mig, inte alls.

Exempel 4 - Antar att det var åren som jag tar upp i exempel ett och två, kanske senare, då jag också påstod att jag aldrig blev bakfull.

Och det är ändå bara fyra exempel på hur jag har ändrat mig och mina åsikter. Kanske börjar bli äldre? Kanske lite visare? Måste vara något åt det hållet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback