until now.

Även 4:e advent har jag spenderat i soffan. Fast den här gången inte lika bakfull. Inte bakfull alls faktistkt. Igår var ju tanken att vi skulle till Kåren på Bartömning, men efter att ha köat i ca en halvtimme med ett antal försök att planka in, gav vi upp. Gick till modegrillen (the place to be in Skövde) och åt pommes alt hamburgare. Efter det ett relativt kort besök på Vibe för att sedan gå hem och försöka sova i en iskall lägenhet. Fick sova under täcket, alltså under under med huvudet och allt. Inte ens sms-signalen fick mig att kika ut, så kallt var det! Men nu ska jag koka potatis för att sedan göra potatismos. Vilket i mitt fall alltid blir någon sorts potatissås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback