And it's all because of you.

Först måste man ju bara påpeka att Judit och Judit har gjort världens bästa reklam, igen! Jag tror jag älskar dem på com hem.
Men ja, när man har berättat om det så kan jag ju berätta om min fredag som var riktigt myspys. Vi var först på Isabellas popkväll på skylten, där bra band spelade och där vi försökte leka kurragömma i replokalerna och där jag extraknäckte med att jobba i garderoben. Måste säga att jag var en naturbegåvning. Sen bar det i alla fall av till Ågatan där vi även där satt och hade det myspys, drack billig öl, pratade spanska och ibland tog några udda danssteg (white girls can't dance, ungefär). Klockan halv två gick ju bussen hem sorgligt nog. Fast bussresorna var ju rätt intressanta dem med. Somnade sen i en bäddsoffa med Ida och Towe på var sin sida av mig.
Vi gick upp tidigt i morse för att åka med Kajsa till skolan. Det har nämligen varit öppet hus och vi var informatörer, eller något liknade. Inte så kul när man är bakfull, hehe. Men det gick ju relativt bra, 94:or är gulliga.
Nu sitter jag mest och dricker té, lyssnar på Moto Boy och försöker komma på vad jag vill göra imorgon. Kanske åka till Linköping eller åka skridskor. Får se vad man väljer.

Kommentarer
Postat av: Nicolaiveronika

Interesting. No more comment :)

2010-12-21 @ 08:36:18
URL: http://nicolaiveronika.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback