And then there was Rome.

Jaha, okej nu sitter jag mest och petar näsan, tittar på min resväska och undrar om det är något jag glömt. Har förvånansvärt mycket plats kvar tycker jag. Fast det förstås, jag har ju inte provat stänga den än. Kanske blir annorlunda då? Jobbar på en "Rome-here-we-come-spelningslista" också. Den måste kännas 100.
Ska nog försöka göra mig klar för sängen och försöka sova i några timmar innan jag ska till bussen. Bussen som går 03.45 inatt och flyget lyfter 06.50. För trött är jag ändå. Blir lätt så när man spenderar dagen i ett bubbelbadkar med tre berudar nedstoppade i det.
Rome here we come, typ.

Kommentarer
Postat av: jessica

höhö men det var mysigt! snuskigtjejsnart20

2010-01-31 @ 21:54:00
Postat av: Kajsa

spellistan var 100 - hehe

2010-02-05 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback