Can't wait to feel brand new.



Känner mig relativt värdelös idag, vill helst vara någon helt annan. Inte för att jag är speciellt bakfull, bara trött och galet öm i axlarna. Så det kan man utesluta som anledning. Bra start på första dagen år 2010. Man brukar väl säga att den kommer spegla hela året..? Nyårsafton, igår, var bra antar jag. Vi var lyxiga och åt god mat med mera. Så var klockan tolv osv osv.
Idag har jag bara legat framför min TV och tittat på Mad men. Skönt att ha en anledning till att bara ligga och titta ungefär. Och den där sammanfattningen av 2009 som jag sa att jag skulle göra får nog vänta ett tag till tror jag. Känner mig inte riktigt pepp på det just nu! Istället ska jag laga lite mat för att sen åter igen sätta mig framför TVn och kanske ringa till min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback