Det gör ont att veta, men lika ont att undra.



Det blev två inlägg idag. Tyckte inte det passade med text i det förra. Det skulle vara lite nostalgiskt, eller något liknande. Skolan har börjat nu också. Är på något sätt trevligt när man får något att göra på dagarna.
Det är helg och jag har städat bort julen. Nu ser det ut som vanligt igen. Förutom att i princip alla saker i min hylla är nedlagda i lådor. Anledningen till detta är att mitt rum ska "tvångstapetseras om" inom en snar framtid. Se hur det blir. Kommer sakna mitt svartvita rum.
Hatar den här vinterdepressionen som alla befinner sig i (inklusive jag) och som aldrig heller verkar försvinna. Jag saknar sommarkvällar.

Kommentarer
Postat av: ida 2

åh jag saknar också sommarkvällar :(

2010-01-10 @ 15:41:15
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback