Det var i ett annat liv, känns det som.



Kan ju inte påstås att det har varit särskillt mycket uppdateringar på det-här-har-jag-gjort-fronten. Men då kan jag ju göra en kort sammanfattning. Jag har tränat så otroligt mycket den här veckan, för att vara mig. Jag och Ida har nämligen varit på gym och pumpat som tusan, så har vi simmat och lekt i simhallen. Det var nog i princip allt, kanske inte så mycket träning ändå... Men som sagt, det är mycket för min inte alls tränade kropp. Det gav resultat i en träningsverk som har suttit i hela helgen.
Helg har det ju varit med, som spenderades i soffan hos Ida2 på fredagen, det har målats naglar hos Jessica och lite mysfestande på lördagen. Och idag, söndag, har jag åkt skridskor och bytt lakan - awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback