Please me, show me how it's done.

Har inte skrivit något på ca tre dagar så jag tänkte att det var dags nu. För det är lite av min grej, jag bloggar även om innehållet är sämst. Ja, vecka 3 har ju börjat och det känns som om det går fort. Jag är lite orolig för att jag inte kommer hinna klart med mitt projektarbete om jag inte börjar snart. Så atte, det kanske man ska göra nu? Lite mer på allvar då kanske.
Fick hem en till streching pin och en streching spiral idag på posten med. Så nu kan jag och Kajsa börja töja. Men det ser väldigt konstigt ut när jag har spiralen efter som jag har en otroligt fet örsnibb - den kan liksom inte spirala sig runt hela örsnibben som den ska...
På fredag är det popkväll + ÖL. Jag skulle vilja säga att jag inte har några förväntningar över huvud taget, men då skulle jag ljuga.


edit 23:09
En gång i tiden hade jag riktigt snygga magrutor. Ska nog försöka få tillbaka dem till sommaren tror jag.

Kommentarer
Postat av: K

jag satt själv och funderade på det när jag la upp den, men känns som något intressant händer på golvet, kanske är det krossat glas eller moas tappade mobil eller en dinosaurie bebis!

2010-01-13 @ 20:37:36
URL: http://bossakungenastorkvarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback