You say Y E S to everything.

Tisdag idag. Jag har varit i skolan, fast okej, det var inte så oförutsägbart. Ovanligt vanlig skoldag. Fast det var ju elevråd -internethjärta- också. Jag och Ida2 hade tänkt att vi skulle "ljussimma" ikväll. Man simmar i en nedsläckt simhall (troligen full av tanter), med endast levande ljus och lyssnar på lung musik. Men så bestämde vi att det skulle vara bättre att göra det någon gång på sportlovet. Jag tycker det kan vara okej eftersom vi tränade igår. Även om man kanske inte kan kalla det träning...
Jag ansökte om att få affischera till Siesta idag med, lite sent kanske, men man kan ju alltid hoppas.
Men ja, så ligger det till. Uppdaterar inte lika ofta för jag har egentligen inget att uppdatera om. Logiskt.
Nu ska jag nog leta fram min lite mer kreativa sida och måla lite i paint, yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback