a little more and I'll fall of the planet entirely.


Försöker komma igång med packningen. Är lite svårt med tanke på att jag inte ens packat upp alla saker från Arvika. Man kanske kan tro att det ska bli enklare då eftersom jag redan har hälften avklarat, men grejen är att jag tror jag måste byta väska. Min rullväska förlorade nämligen sina hjul på vägen tillbaka till bilen och då är det kanske inte det bästa alternativet längre. Annars är jag bara halvt pepp på festival, mest med tanke på vädret som alla säger ska bli skit. Men får väl köra ännu en gång på; den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: jessica

tråkigt att åka till emmaboda.......

2010-07-26 @ 18:09:28
Postat av: Anonym

du är bara lite opepp för att jag inte ska med...

2010-07-26 @ 19:47:33
Postat av: Anonym

elin asssåå

2010-07-26 @ 19:48:07
URL: http://hungryandalone.blogg.se/
Postat av: kajsa

mitt blir verkligen astungt, ajajaj. det är all alkohol, hihihihihihi (peppa till nu, för nu är jag peppad, hehe)

2010-07-26 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback