can't stop all the pressure building up in my head.

Då är meningen att jag ska berätta om Arvikafestivalen. Men jag är egentligen inte överdrivet bra på att berätta om saker. Men jag ger det ett kort försök. Det var bra, bättre än 08 i alla fall. Men ändå fattas den själva festivalkänslan på Arvika tycker jag, vilket är lite synd. Men som sagt det var bra, trevligt och mysigt ändå! Fast det förståss fick lite spysjuka där ett tag, fast inte av den anledning att jag drack för mycket alkohol, nope, tvärt om. Hade till och med feber. Men blev ju i alla fall frisk sen som tur var. Bilder på hela grejen har jag inga, men Unni har så ska bearbeta henne.


Kommentarer
Postat av: unni

skickar till dig när jag är hemma! och när du är vid datorn också heh

2010-07-20 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback