the same red ruby blood flows through me, but I don't feel it now.


Har läst ut en bok för första gången på jättelänge idag. When We Were Winning aka BD-boken. Fin är den. Annars har jag bara spelat sims, inte mycket mer än så. Är trött och utsliten, orkar inte mycket just nu. Känner att jag borde vila lite innan Emmaboda nästa vecka, men så tror jag inte att det kan bli tyvärr. Har för mycket att göra. Jobbigt är det, när tiden inte räcker till och allt bara går för fort.

Här är en spellista som jag knåpat på ett tag idag, den är inte klar men passar till en fin sommarkväll. Klicka!

Kommentarer
Postat av: Augustelena

Great .Now i can say thank you!

2011-05-03 @ 21:29:33
URL: http://augustelena.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback