beats.



För att förklara bilderna, så är det första fotot på min tatuering som jag fyllde i lite igår. Den kommer nu se aprolig ut tills bläcket bleknar till den vanliga färgen igen. Bild nummer två visar min nya jumpsuit (är kortbyxad, men syns inte här) som kom hem på posten idag, skrynklig men ack så fin! Annars är jag fortfarande sjuk och gillar inte läget alls! Jag vill tjäna pengar. Men vilar idag med och är förhoppningsvis tillräckligt frisk för att kunna "festa galet" imorgon.

Tror inte jag har hunnit nämna det här men fick ju veta att jag fick jobb på Way Out West för några dagar sedan. Exakt vad jag ska göra vet jag inte än dock, hoppas på öltält eller artistservice. Men det visade sig bli lite extra trevligt idag när Wayan släppte The Chemical Brothers - hur festligt kommer inte det bli?

Kommentarer
Postat av: unni

blev asglad över chemical brothers haha

2010-06-10 @ 18:42:54
URL: http://svefn.blogg.se/
Postat av: k

här får du lite bekräftelse. hehe.

2010-06-10 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback