over and out.

Jag är så arg på hultsfred. Eller egentligen mest besviken. Så som föräldrar är på sina barn när dem gjort något dumt. För jag kan ändå inte hata eller tycka illa hultan, det är ju en favorit liksom. Det var ju fint att dem försökte men det vore ju också fint om dem kunde förvarnat lite kanske. Kommer sakna festivalen massor. Inte nog med att få reda på en sådan nyhet igår kväll, så fick jag också en migrän of doom - trodde jag var nära på att dö där ett tag. Känner av det lite idag med så får ta det lilla lugna så det inte håller i sig tills imorgon. Och om någon får för sig att ställa in Kolmården så blir jag fan arg!

Kommentarer
Postat av: kajsa

usch så synd :(



men här ska inget mer ställas in!

2010-06-30 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback