vi var värda så mycket mer.




Har troligen haft världens segaste dag idag. Vaknade i morse av att katten min lekte med en plastpåse på golvet - som i och för sig var väldigt roligt och gulligt. Men efter det har det inte hänt så mycket mer spännande. Jag har legat i soffan mest hela dagen och tittat på film och på kungligt bröllop, grät en skvätt faktiskt. Vet inte om det berodde på att jag tyckte det var vackert, att dem är så fint kära, eller om det var för att jag var påväg att få migrän. Jag har ingen aning, men jag kan gissa på att det var en blandning av allt. Och även om det här bröllopet kostar galet mycket för Sverige och bla bla bla, så kan jag faktistk bara tycka att det är fint när dem tycker om varandra så mycket. Jag vet i alla fall en tjej som någon gång skulle vilja prova på hur det kan kännas.

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså, hatar ju monarken men var tvungen att fälla en tår för att dom såg så kära ut.

2010-06-19 @ 22:53:38
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback