vill förändra allt jag ser.




Jag är nu nästan helt slut. Jag är andfådd, smått svettig och trött i musklerna. Jag har klippt gräset! Och krattat upp det. Och klippt allt gräs i kanterna på gräsmattan. Och flyttat galet många stenar från ett ställe till ett annat. Det har jag gjort idag hittills, det och tagit ett antal kort, heh. Men det är jobbigt att jobba och därför kan jag inte fixa i trädgården så jättelång tid vilket equals inga pengar. Det är inte okej, jag ska ju bli rik och det där med att bli bloggkändis, och på så sätt bli rik på det, verkar inte gå så bra än... Jag kanske ska skriva om något roligare än bara vad jag gör om dagarna? Men måste komma på vad det skulle vara i så fall.
I alla fall, nu ska jag ta en dusch - sen skala potatis... woho vad kul det är att bo själv i ett hus ibland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback