you catch a glimpse of sunlight, shining down on your face.



I tisdags skulle jag till Motala för att luncha med Kajsa, så jag åkte dit. När vi var klara med lunchen gick jag till arbetsförmedlingen - värsta jag gjort i hela mitt liv och tycker det måste vara den sämst fungerande uppfinningen i Sverige och blabla. Sen blev det att luncha igen, fast nu med Jessica. Sen gick vi runt och jag gick och mötte Ida2 när hon slutade jobba, vi mysde med diverse filmer på kvällen och sen sova. Men grejen är att dagen efter tänkte vi att det skulle vara en bra idé att sola lite... Men eftersom det blåste blev det lite mer sol än vad man märkte, så det resulterade i att vi nu ser ut som...tomater kanske? Om våra nya solbrännor inte ser så massiva ut på bilderna så skulle man se oss i verkligheten. På kvällen var vi även på bio med Towe och Mathilda och tittade på Sex And The City 2, som var jättekul. Mycket finare än första filmen faktiskt, enligt mig.

Nu: ut och steka baksidan.

Kommentarer
Postat av: mathilda

men jag då? jag var ju också med på ett litet hörn i tisdags :( fast du kompenserar nästan det med att nämna mig till bion hehhe

2010-06-17 @ 14:54:28
Postat av: jessica

alltså idakort! hur söt är hon inte? vavava? puzz <3

2010-06-17 @ 15:49:09
Postat av: ida2

haha jessica! puss asså

2010-06-18 @ 21:12:09
URL: http://iamthecandyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback