trots all kärleksbrist och trasighet och fransar

Sitter och försöker komma på hur man gör textrutor i OpenOffice... Det är klurigt, för när jag tror jag lyckas bevisas jag ha helt fel. Jag gör läxor idag, fast det går inte så bra som det skulle kunna. Imorgon ska jag hålla tal, ett argumenterande tal mer exakt. Något som jag försökt skjuta upp så länge som möjligt av någon anledning som inte ens jag är medveten om. Men just nu tog jag paus från skrivandet, för att dels komma på lite mer att skriva och dels för att titta på Guldfeber. Jag gillar det programmet, det är underhållande!
Jo, en sak till. Tror jag ska jobba på en ny vårigare design till min blogg. Så kanske låser den ett tag.



edit 21:44
Okej, nu har jag alltså ändrat lite. Det var gött, men tidigare inlägg kanske ser lite konstiga ut... Men så får det bara vara.

Kommentarer
Postat av: unni

liten text bara!

2010-03-23 @ 18:07:37
URL: http://svefn.blogg.se/
Postat av: ida

det är med mening haha :D

2010-03-23 @ 18:45:28
Postat av: unni

haha får sitta nära skärmen då

2010-03-23 @ 20:38:26
URL: http://svefn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback